18. jul. 2010

Tiden efter VM :-))

Efter VM tog Nessie, Queeny og jeg en tur til Sverige sammen med Annette, Zico og Neo. Vi skulle til Stockholm og konkurrere i en dobbelt weekend konkurrence.

Vi kørte afsted fredag morgen og var i Stockholm fredag eftermiddag - jeg mindes, at jeg sov det meste af turen....

Vi skulle bo i en meget lille hytte... hmmnn uden toiletter og bad.... tja lækkert var det ikke, men vi klarede det og hundene hyggede sig gevaldigt.


Om lørdagen skulle vi til konkurrence... puha hvor var det varmt.... Queeny og jeg skulle stille op i freestyle klasse 1 - 2 gange hver dag. Vi havde også tilmeldt os HTM (som er uofficiel i Sverige) men jeg trak os fra dette.... synes ikke at jeg var gejlet op til at lave vores HTM nummer i 30 graders varme - og jeg ville gerne blive i VM følelse lidt endnu :-))

Queeny gjorde det faktisk super - alt taget i betragtning... 30 graders varme, ikke at have trænet freestyle i 1/2 år osv.... Hun gjorde det super fint begge gange hun var inde.... konkurrencen om formiddagen rækte til en IB da jeg havde glemt at lave 5 meters heelwork (som er faste øvelser i Sverige) hmmnmn i anden omgang fik de en masse heelwork og vi fik en 1. plads....
Om aftenen tog vi ud og badede med hundene og tog derefter ud og spise med Johanna som var til konkurrencen som dommer - det var super hyggeligt!!!

Om søndagen var det bestemt ikke køligere... Men Q klarede ærterne til en 1. plads og en 3. plads... Super hund!!!




Efter konkurrencen kørte vi hjem - tak for opfindelsen af air condition :-))
Tak Annette og Johanna for en rigtig hyggelig tur!!!

Da jeg igen startede på arbejdet - blev jeg mødt af et kontor som var overfyldt med flag og plakater hvor der stod: "Her sidder en Verdensmester" Mine søde kollegaer havde fulgt nøje med på VM bloggen.... de havde også købt champagne og jeg blev i den grad hyldet :-))

Tusind tak for det!!!!! Det blev jeg VIRKELIG glad for... TAK!!!!



Queeny og jeg har også været oppe og hyrde hos Charlotte...
Jeg havde lovet Queeny, at hun efter VM måtte hyrde en masse og sådan et løfte må man jo holde
:-)

Opdrætter Charlotte har været så sød, at give os den fineste gave - for vores Verdensmester og VM sølv titel....



Tusind tak Charlotte - Jeg skal hilse fra både Nessie og Queeny at benet var et hit!!!


Sidste lørdag var jeg sammen med Emmy og Helle ude og fejre vores Verdensmester titel....

Det var super hyggeligt... Vi mødtes på en hyggelig restaurant i Ringsted og spiste god mad og hyggede os... Det var en rigtig sjov aften og vi fik grinet og pjattet en hel del....




Queeny har også været til en enkelt rally prøve - første gang i expertklassen i 30 graders varme... klarede hun til 96 point og har nu fået sit første cert. De 4 point blev trukket fordi dommeren synes at hun går for tæt.. hmmnn det har jeg nu ikke tænkt mig at lave om....

Udover at hyrde, så går vi nogle lange ture og nyder lidt ferie fra HTM træningen :-)

Men fra idag af er vi stille og roligt begyndt igen... jeg har idag lavet mit nye musik og kostumet er også godt igang... så nu går vi stille og roligt igang igen... nu savner vi det vist begge to igen...

Resten af tiden går jeg stadig om drømmer lidt om VM - har bestilt billeder fra Wiegaarden som lige er kommet idag og har også nydt DVD'en fra hele herligheden - Sikke en fantastisk oplevelse!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar