30. jan. 2010

Masser af sne - Lyngholm Cup

Ugen har stået på forberedelser til vores HTM konkurrence på Tuse Næs...
Torsdag tog vi op og brugte rigtig mange timer på at få gjort hallen konkurrence klar... Vi fik sat telt op, lagt tæpper og afprøvet varmekanonen - alt var i den skønneste orden da vi kørte hjem torsdag "nat".

Meen så begyndte snevejret fredag aften... arghhh, hvor er det bare frustrerende når man står som arrangør og bare kan se at sneen overtager Danmark... Sofie og jeg tog den beslutning at flytte konkurrencen til kl. 12 i håb om at vejene da var blevet ryddet. Så der var fuld gang i mail og sms'er fredag aften.
Alle tog rigtig godt imod ændringerne og jeg kunne sove lidt mere roligt...

Lørdag morgen startede med, at Mads sad fast ude på vores vej, så jeg mistede igen lidt af min fornyede optimisme - men afsted skulle vi og vi begav os afsted mod Holbæk. Da bilen var gravet fri gik det faktisk nemmere end forventet at komme til Holbæk - langsomt men sikkert nåede vi Lyngholm landsted... på sommerdæk...

Det første syn der mødte mig var hallen der var fyldt med sne... så gang i kosten og så fuld gang i varmekanonen.

De fleste HTM folk dukkede op - Jeg blev bare så glad for, at folk trodsede sneen og ankom med smil på læberne... Fantastisk!!! Og vores fantastiske dommere mødte også talstærkt op med godt humør... Tusind tak allesammen!!!!

Jeg skulle op i HTM3 med Queeny - vi skulle på som nummer 2. Jeg var virkelig tilfreds med vores præstation idag... der var lidt fnidder her og der og Queeny glædede sig sådan til at komme hen og lukke bogen i slutningen af programmet, så hun lige glemte at vente på mig - bisse...
Men de momenter vi havde haft i fokus sad lige i skabet... hun var virkelig tændt, glad og helt fantastisk at arbejde sammen med... Jeg synes også, at jeg var bedre til at bevare roen idag - så det var en stor succes for mig idag - Vi fik en 1. plads med 26,8 point. Meget tilfreds med min lille guldklump!!!

I for sjov klassen var vi bare inde og afprøve nogle af vores nye tricks, som vi skal have med i vores nye FS2 program - det gik rigtig fint. Men der er nu et godt stykke tid til før det er klar til at gå i ringen med....

Resten af dagen fortsatte i en rigtig god stemning og flotte programmer. Vi fik lækker suppe serveret af Charlotte i pausen.

Vi så mange flotte programmer idag og vi havde en hyggelig præmieoverrækkelse inde i varmen.

Tak allesammen for at I mødte op idag - Tak for den rigtig gode stemning... Jeg synes at I er alt for seje......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar