28. jan. 2009

Vi er blevet "Tagged"



Tak Helle

Vi er blevet "tagged"
Jeg synes at Marianne forklarede det så godt, så jeg lånte hendes beskrivelse om hvad det går ud på:

Det går simpelthen, ud på:1. at man skal åbne en filmappe på sin pc,2. finder den 5. mappe og3. åbner det 5. billede......derefter skal man lægge det på sin blog og beskrive det.Når det er gjort skal man "tagge" (skrive til) 5 andre bloggere. En herlig lille spøg, som vistnok er opstået i USA, så her er mit billede nr. 5, fra den 5. mappe i filen "Hundebilleder"

Mit billede nummer 5 fra den 5 mappe er:







Min kære Queeny godt 3 uger gammel. Jeg har hele tiden vidst, at hun skulle være min da hun var eneste tæve ud af et kuld på 5. Jeg var også så heldig at overvære at hun kom til verden, og efter flere laaange timer kom hun ud til allersidst. Nu er hun jo 1 1/2 år, hvor blev tiden dog af...
Jeg vælger at Tagge: (undskyld hvis jeg vælger nogle som allerede er blevet tagged)
Bluewyle Border Collies and Shelties
Så kan jeg vist ikke finde flere som umiddelbart ikke lige blevet tagged.
Håber I vil være med!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar