18. jan. 2009

Mental kursus og lømel Queeny

I weekenden har vi været til kursus for konkurrenceudøvere på Lyngholm hundeskole...
Dette kursus gik mest på føreren og den mentale del ifht. at gå til konkurrence... det var rigtig spændende og MEGET rammende på mig.... Vi fik en masse værktøjer med hjem, som jeg håber at jeg kan træne mig selv i at benytte og forhåbentligt blive bedre til at gå til konkurrence.... meget spændende!!!

Og så er min lille Queeny sørme kommet i lømel alderen... det må vist ved at være den sidste.... håber jeg..... '
Jeg har godt kunne mærke, at det har været under opsejling et stykke tid... pludselig vil skraldespanden spise stakkels lille Queeny og der er spøgelser alle vegne... Hun har glemt hvad indkald betyder og koncentrationen taler vi slet ikke om...... og vi skal til konkurrence om 14 dage.... gud være med mig!!

3 kommentarer:

  1. Hej søster.
    Æv har din mor også opdaget at du er blevet fræk. jeg fik en kæmpe skide...... i går - jeg har nemlig glemt hvad jeg hedder, jeg kom ikke selvom min mor kaldte og kaldte. Og i dag, hos Charlotte, syntes min mor at fårene løb noget rundt, så opdagede hun at jeg faktisk også var der inde - puha, hun blev lidt sur.
    Hilsen din bror Figaro

    SvarSlet
  2. Ja, det er en "skøn" alder....bedst som man tror de er færdige med at være teenagere, så kommer der liiiige en fase til, suk!

    Hvis hun bliver for fræk, så må vi jo bare have Zimba til at sætte hende på plads, det virkede jo fint sidst;o)))

    SvarSlet
  3. Hej Anja

    Du er blevet "tagged", se mere her: http://cookie-doggie.blogspot.com/2009_01_01_archive.html#1101924918713136623

    KH Helle og hundene

    SvarSlet