1. sep. 2009

Ugen der gik...

Den 24.08 var Queeny og jeg til HTM konkurrence i Hillerød.
Det var en aftenkonkurrence, som er lidt anderledes end det vi plejer.

Vi tog derop i god tid, så jeg kunne pakke ud osv. og vise Queeny den lidt specielle hal med en kæmpe kamel midt i det hele. Queeny var nu ret ligeglad.

Vi skulle deltage i HTM3 og FS1 og så skulle jeg også have min dommerdebut. Jeg skulle sidde dommer ved HTM1 og så skulle vi ind i HTM3. Det var spændende, at se de andre i klassen, da de fleste af dem havde nye programmer.

Så blev det vores tur, Queeny var rigtig dygtig og jeg formåede at have kontrol over min nervøsitet, så vi havde det begge rigtig sjovt i ringen og lavede nok det bedste vi har gjort i HTM3. Vi vandt klassen med 28 point ud af 30... Så det var vi mere end tilfredse med... Super hund!!!!

FS1, tja jeg glemte lidt af programmet.... Men Queeny knoklede og vi havde det også denne gang rigtig sjovt. Vi fik en 2. plads.
Herefter sad jeg som dommer i resten af klasserne. Meget interessant, at befinde sig på den anden side af bordet...

I weekenden skulle vi til kursus med hollandske Bianca. Jeg har været på kursus med Bianca de sidste 4 år, men hun kan altid give mig noget nyt. Det var et super kursus. Jeg trænede positioner og fik nogle gode fif til forbedringer. Meget spændende. Man lærer samtidig en masse af at se på de andre og deres udfordringer.




Vi havde faktisk udemærket vejr, i forhold til hvad DMI havde lovet os. En del blæst, men tørvejr hele lørdagen og søndag fik vi dog nogle byger ind over.... hip hurra for teltet

Så kom der en ordentlige byge.....

..... og så blev det godt igen... hip hurra for det danske sommervejr.


Tak for en lærerig og hyggelig weekend.... Især til mine "telt kammerater" Johanna og Henriette.

I mandags skulle vi have været oppe hos Charlotte til træning.... men vi var alle 3 trætte i vores hoveder, så vi havde brug for frisk luft og til at få bevæget os... derfor valgte vi istedet en dejlig lang tur på Ishøj strand.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar