3. aug. 2009

Queeny - HTM Champion

D. 2/8 skulle vi til HTM konkurrence i lille Skensved.

Queeny skulle stille op i HTM klasse 3, samt at det var en kvalifikations konkurrence til Nordisk mesterskab.

Det skal ikke være nogen hemlighed at jeg VIRKELIG var nervøs... det er jeg godt nok altid, men idag var noget helt særligt.... Queeny kunne opnå at blive HTM Champion!!!


Vi skulle først på over middag... puha det var lang tid at gå at vente og jeg synes at skyerne var helt væk da vi skulle ind... hold op det var varmt - og ikke mindst mine elver ører kogte.....

Queeny var som altid pragtfuld at have med i ringen og gjorde det super fantastisk... der sneg sig nogle fejl ind, som jeg bestemt må tage på min kappe... Anja, så slap dog af!!!!!! Men det var virkelig spændende denne dag.. jeg har jo aldrig før haft en hund der var så tæt på at kunne blive Champion...






Og så blev spændingen forløst... Emmy stod med en pokal... ihh hvor jeg håbede, at det var til Queeny og jeg... YES det var det!!! Queeny har nu den fornemme titel DKHMCH Fæhunden's Queeny Las...... Hold op jeg er stolt!!!

Det var en dejlig dag... Min fantastiske dejlige dygtige hund!!!!!!!!!!!!!!!!!


Tusind tak for alle lykønskningerne og dejligt selskab allesammen!!! Og tusind tak til Sofie og Peter som åbenbart troede på Queeny og jeg, da de havde været taget champagne og gave med..... MANGE TAK!!! Og tusind tak til Vicky for at have stor tålmodighed og har taget alle de dejlige billeder...


DKHMCH Fæhunden's Queeny Las

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den flotte titel :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot Anja. Stort tillykke her fra os af.
    Vibeke og drengene

    SvarSlet