28. apr. 2009

Lyngholm Cup - 1. Cert!!!

Så er HTM konkurrencen - Lyngholm Cup d. 25/4-09 veloverstået.

Synes Sofie og jeg havde knoklet for at få det hele op at stå, men det var absolut det hele værd. Det var et fantastisk vejr og der var en rigtig god stemning omkring hele dagen!!! Herligt!!!

Jeg skulle stille op med både Nessie og Queeny i HTM klasse 3 med nye programmer.... uha skræmmende!!!!!
Jeg var VIRKELIG nervøs, men jeg glædede mig også...

Jeg stod op kl 6 for at få ører og det hele på plads og så fordi jeg ikke tåler følelsen af stress når jeg skal i ringen....

Queeny skulle først på...... Vi skulle vise vores nye program med musikken fra Ringenes herre.

Bogen i stilling og så i gang... Min lille hund var fantastisk... hun arbejdede bare så flot og koncentreret og det var bestemt mig og min nervøsitet der har ansvaret for de par kiks der sneg sig ind.... men alt i alt var hun bare så skøn, dygtig og helt ubeskrivelig at samarbejde med!!

Jeg er bare så stolt at den lille hund.......
Vi fik 25,57 point og vandt vores første Cert. Hold op, det er virkelig en STOR dag for os!!!!!







Nessie var, hånden på hjertet ikke helt klar til at stille op, men jeg havde brug for at vi kom igang. Jeg havde meget svært ved at falde helt ned ovenpå Queenys optræden og kom vist nok til at glemme programmet her og der.... Nessie havde vist også glemt at hendes ben godt kan gå sidelæns og baglæns selvom der ikke er en godbid involveret... Der er bestemt plads til forbedring. Men hun var glad, energisk og opmærsom.... så vi skal nok komme efter det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar