26. mar. 2009

Klikkerinstruktør og HTM træning

D. 20/3-09 afsluttede jeg min klikkerinstruktør uddannelse ved Hund og Træning.
Det var godt at blive færdig og Queeny gjorde det rigtig fint til vores afsluttende praktiske prøve... Hun var så begejstret for vores fine diplom, at hun desværre kom til at rive det over... hmmnn det kan jo ske for selv den bedste!!!!

Herhjemme er vi gået i skarp træning til konkurrencen d. 25/4. Vi træner på vores nye HTM3 programmer.... Både Queeny´s og Nessie´s programmer skulle gerne have debut på denne dag...


Smukke Queeny i en "foran" position!!!

Til Queeny's program er jeg ved at sy mit kostume.... hmmnn jeg har ikke syet siden jeg fik mit symaskine kørekort i 5 klasse..... så ja, det er måske lidt skævt her og der.... men det er ved at tage form... og jeg har faktisk hygget mig rigtig meget med det... igår kom min halskæde og mine ører med posten... så nu er kostumet ihvertfald klar!!!!

2 kommentarer:

  1. Tak for hilsenen :-)
    Glæder mig også til at se jeres nye programmer. Uhhh jeg syntes altid det er nervepirrende at have debut med nye programmer!
    Er meget spændt på at se dit kostume, tænker på at jeg heller ikke har syet siden dengang man fik kørekort til det.... Hatten af for dig at du kaster dig ud i det!
    Også lige et STORT tillykke med veloverstået klikkereksamen :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke med bestået prøve :-)

    Og god arbejdslyst med programmerne!

    Sy kostumer selv!!!! Yiks det ville jeg kun kunne hvis musikken var 'Kejserens Nye Klæder'!

    Vi ses.
    Knus fra Emmy og Hazyland flokken

    SvarSlet