5. okt. 2010

Farvel Gaia

Igår eftermiddags kl. 15.45 drog Solfaris Gardenia Gaia til de evige jagtmarker....

Det kan være, at I undrer jer over at jeg skriver dette her på min blog - da Gaia ikke var min hund... men hun betød rigtig rigtig meget for mig....

Gaia var en helt igennem fantastisk hund. Gaia har hjulet mange hunde med adfærdsproblemer igennem sit hundeliv.. Hun har til det sidste været en meget aktiv hund.

Hun har en hyrdeprøve, gået LP og sidst men ikke mindst blevet HTM Champion i en alder af 10 år. Hun blev nr. 2 i en stor svensk konkurrence og blevet nummer 3 individuelt til Nordisk Mesterskab i 2009. Gaia har bragt mange dejlige og dygtige hunde til verden.

Men det bedste af det hele det var, at Gaia var en fantastisk dejlig hund i hverdagen. Gaia var Queeny´s mormor og har altid haft stor betydning og indflydelse på min lille hund.

Gaia var helt unik :-)

Igår måtte vi sige farvel - Gaia havde siden i torsdags trukket vejret besværet og i mandags på røngtenbilledet viste det sig, at hun havde lunge cancer.

Jeg fik lov af Sofie til at komme med og sige ordentlig farvel - Vi tilbragte hele formiddagen med at sidde sammen med hende og hun nød det - da vi skulle afsted blev hun så glad for, at hun skulle med og hoppede glad ind i bilen - det er det jeg vil huske når jeg tænker tilbage på igår...

TAK for alt Gaia - du vil altid være i vores hjerter!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar