4. nov. 2009

Herning here we come.....

Så er det dagen før dagen, før vi tager afsted til Herning.
Sofie og jeg har lejet et sommerhus i Tarm, hvor vi skal have hjemme de næste dage.

Sofie og familie tager afsted idag og Mads og jeg følger efter i morgen....

Vi havde en sidste landsholdstræning i går i en ny hal... Queeny var super fokuseret og fuldstændig upåvirket af den nye hal og nye indtryk... Hun var koncentreret og meget energisk (måske lidt for meget - meeen det kan man ikke tillade sig at brokke sig over)

Jeg synes at hun er i en rigtig god træningsform og min mentale forberedelse er også i fuld gang...

Idag tager vi op til Lone og får hende tjekket igennem, så jeg er helt sikker på at hun er fit for fight....

Så står dagen imorgen på lidt træning og pakning af bil osv. og så drager vi mod Jylland når Mads kommer hjem fra arbejdet....

Jeg glæder mig utroligt meget til at få lov til at opleve at være med til Nordisk Mesterskab - at være en del af så stor en konkurrence - at være en del af et landshold... det har vi jo aldrig prøvet før.... spændende!!!!!!!!!!

Til alle jer der kommer til Herning.... VI SES!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hej Anja og søster Queeny.
    Vi er desværre nogle af dem, der ikke kommer til Herning, hverken som udøver el. tilskuer - ville ellers rigtig gerne - men det skal ikke undlades, at vi hepper på Jer hjemmefra fra istedet. Vi krydser fingre, tæer og alle poter og hvad vi ellers har.
    Husk at nyde det også.
    Vi håber snart at se Jer
    Mange knus fra Pia og co.

    SvarSlet
  2. Det bliver så spændende for jer, Anja :-)
    Er sikker på, at I vil klare jer strålende! Husk at nyde hvert øjeblik ;-)
    Held & lykke til jer fra Carina & Sookie

    SvarSlet